Openbare muzieklessen - De Muzikale Basisschool

Aanmelden voor de openbare muzieklessen

Stel je een school voor waar je kind blij en zingend naar toe gaat, waar elke dag een muzikale ontdekkingstocht is. Dat is De Muzikale Basisschool. Ons onderwijsprogramma, vanaf groep 5, biedt naast de reguliere lesstof dagelijks muziekonderwijs. Onze leerlingen, die samen een koor vormen, leren noten lezen, hun stem, adem en houding te controleren, een muziekinstrument te bespelen en spelenderwijs meerstemmig te zingen.

Wil je persoonlijk kennismaken met onze school? Kom dan naar onze openbare muzieklessen op 15, 22, 29 mei en 5 juni en ontdek of muziekonderwijs ook de juiste keuze is voor jouw kind.

Wat houden de Openbare Muzieklessen precies in:

Tijdens de openbare muzieklessen zet de school haar deuren open voor kinderen die gek zijn op zingen en muziek. De kinderen kunnen kennismaken met de muzieklessen op onze school en direct ervaren hoe leuk het is om met muziek bezig te zijn. Mocht jouw kind naar aanleiding van de muzieklessen enthousiast zijn geworden, dan is er een mogelijkheid om een stemtest (auditie) te doen. Wil je jouw kind aanmelden? Vul dan onderstaand formulier in. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op.

Vul hier in op welke data jullie aanwezig kunnen zijn voor de muzieklessen. Wij raden aan in ieder geval 2 muzieklessen aanwezig te zijn.